نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون استروپ اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
  • آلکسی‌تایمیا اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
  • آموزش به کمک رایانه اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
  • آموزش تاب‌آوری اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
  • آموزش تمرینات تقویت حافظه شنیداری تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
  • آموزش شناختی- رفتاری والد محور کوتاه مدت اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 40-59]
  • آموزش مستقیم اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
  • آموزش نقاشی اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
  • آموزش و پرورش پیش‌دبستانی تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]

ا

  • اختلالات یادگیری بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 104-125]
  • اختلال اتیسم تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
  • اختلال یادگیری اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
  • اختلال‌ یادگیری تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 80-99]
  • اختلال یادگیری خاص تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 100-120]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 121-140]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
  • اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
  • اختلال یادگیری ریاضی اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
  • اختلال یادگیری غیر کلامی تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
  • اختلال ریاضی تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 7-25]
  • اختلال ریاضی تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
  • اختلال ریاضی اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
  • اختلال نوشتن مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
  • اختلال های یادگیری تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
  • اختلال های یادگیری ویژه مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-68]
  • استان قزوین بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 104-125]
  • استرس والدگری اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
  • استرس والدینی اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 121-140]
  • اعتماد به نفس تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]

ب

  • بازآموزی اسنادی اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
  • بازسازی شناختی اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
  • بازی‌های توجه‌افزا بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 30-52]
  • برنامه ریزی شناختی مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
  • بهزیستی روانی مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 38-51]

پ

  • پذیرش و تعهد اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 121-140]
  • پردازش شناختی مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 115-131]
  • پردازش شناختی اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
  • پردازش هیجانی اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
  • پردازش هیجانی مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]

ت

  • تحریک الکتریکی مغز تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 7-25]
  • توانایی خواندن تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
  • توجه انتخابی مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]

ح

  • حافظه دیداری فضایی مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
  • حافظه غیر کلامی اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
  • حافظه فعال تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
  • حافظه‌ی فعال تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 7-25]
  • حافظه‌ی کاری اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
  • حافظه کوتاه مدت مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
  • حجم مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
  • حرکتی اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]

خ

  • خودآموزی تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 100-120]
  • خودپنداره تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]

د

  • دانش‌آموزان مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
  • دانش آموزان مقطع ابتدایی بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 104-125]
  • درک عدد تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
  • دوزبانگی مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-37]

ر

  • رضایت زناشویی اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
  • رضایت زناشوئی مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 80-99]

س

  • سازگاری اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]

ش

  • شادکامی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
  • شناخت اجتماعی مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 115-131]

ط

  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 80-99]

ع

  • عزت نفس تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
  • عزت نفس اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
  • عملکرد حسی- حرکتی اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
  • عملکرد دیداری – فضایی اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
  • عملکرد ریاضی اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
  • عملکرد فضایی و اختلال خواندن اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 40-59]

غ

  • غلط‌ املایی مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-37]

ک

  • کارکرد اجرایی بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
  • کارکرد ریاضی بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 30-52]
  • کارکردهای توجه اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
  • کفایت اجتماعی تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
  • کلینیکال Q بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
  • کنترل خشم مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 38-51]
  • کودکان با اختلال‌یادگیری‌خاص اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
  • کودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]

م

  • متغیرهای جمعیت شناختی مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-37]
  • مداخله آموزش ریاضی خانواده‌محور تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
  • مفاهیم پایه ریاضی تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
  • مهارت اجتماعی اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
  • مهارت اجتماعی تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
  • مهارت‌های یادگیری مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-68]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 38-51]
  • ناتوانی یادگیری تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
  • ناتوانی یادگیری تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]
  • ناتوانی‌‌ یادگیری ریاضی بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 30-52]
  • ناتوانی یادگیری غیرکلامی اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
  • نارسایی حساب مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
  • نارساخوانی تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
  • نارسا خوانی تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
  • نارسا‌خوانی مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 115-131]
  • نارسایی در ریاضی مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
  • نارسایی شناختی مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
  • نارسانویسی تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 100-120]
  • نارسانویسی تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
  • نگهداری ذهنی عددی مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
  • نوروفیدبک بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]

و

  • وزن مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]

ی

  • یادگیری تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]
  • یادگیری تا حد تسلط اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
  • یادگیری خودراهبر مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-68]
  • یکپارچگی حسی اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]